Assistances oplevelse af Cirque

Features, features og flere features. Ofte er det de rette produktegenskaber som er afgørende, når danske virksomheder skal vælge teleløsning. Hvem er bedst til lige præcis de features som vores medarbejdere behøver for at få arbejdet til at glide let og ubesværet fremad?

Andre gange handler det om noget meget mere fundamentalt: ”Det var mest af alt et spørgsmål om tillid” forklarer Christian Sørensen, Områdedirektør i Assistance, om valget af Business One som teleløsning.

Assistance, som leverer personaleservice på en række forskellige områder, havde været kunder hos Cirque i en årrække, men valgte alligevel at lægge sin løsning i udbud som man altid har gjort. ”Vi kunne jo se, at den standardløsning vi havde ville blive utilstrækkelig i den nærmeste fremtid. Derfor havde vi brug for et overblik over hvilke fordele de nyeste løsninger kunne tilbyde os”.

Assistance

Assistance

Assistance hører til blandt Danmarks 10 største search-, rekrutterings- og vikarvirksomheder, er danskejet og grundlagt i år 2000.

Beliggenhed: København
Antal medarbejdere: 50
Omsætning: +100 mio. dkr.

Efter at have overvejet mulighederne i et stykke tid valgte Assistance at overgå fra en gammeldags, standardløsning til Business One – Men det handlede egentlig ikke så meget om OneApp eller OneNumber. Assistance valgte en leverandør i højere grad end et produkt: ”Cirque er vokset på os over årene. Så man kan sige, at vi valgte en samarbejdspartner, som vi føler os trygge ved. Vi havde god tiltro til, at implementeringen kunne forløbe forholdsvist smertefrit” forklarer Christian Sørensen.

"Det er rart at have telefirma, kontaktcenter og internet det samme sted"

— Christian Sørensen, Assistance

Derudover havde beslutningen også sit udgangspunkt i et holistisk syn på kommunikation: ”Det er ret rart at have telefirma, kontaktcenter og internet det samme sted. Det gør håndteringen mere overskuelig og giver mindre bøvl med administration. Så nu har vi alt hvad vi kan få igennem Cirque”.

Altid lidt bøvl

Som så mange andre implementeringer havde forløbet sine barnesygdomme i form af tekniske justeringer. ”Sådan noget er jo irriterende, men heldigvis oplever vi et højt, professionelt niveau fra vores kontaktpersoner i Cirque. Når der er noget, er kontakten præcis og til tiden. Kommunikationen omkring løsningen på udfordringerne er god og hurtig. Vi får løst vores problemer” fortæller Christian Sørensen og understreger, at man hos Assistance var forberedt på at der kunne være nogle udfordringer i starten: ”Det vidste vi godt, men man vil jo bare gerne have at tingene fungerer, når man står i det”.

"Samlet set er fleksibiliteten fantastisk."

— Christian Sørensen, Assistance

Ifølge Christian Sørensen har virksomheden fået den løsning den havde brug for og Assistances medarbejdere kan nu fokusere fuldt ud på at anvende de nye funktioner. OneApp har genereret en del omtale blandt de ansatte: ”Den er meget brugervenlig og nem at gå til. Vi bruger viderestillingsfunktionen meget – specielt når vi har travlt og er tyndt bemandede er den vigtig, da den hjælper os med at få fat på folk hurtigere. Samlet set er fleksibiliteten fantastisk. Særligt vores receptionister er glade for de muligheder som det giver os” afslutter Christian Sørensen.

Book en demo

Tilmeld dig Cirques
     nyhedsbrev

Bliv en del af de
første der modtager
vigtige produktnyheder
og informationer fra Cirque.