Læs om TelemarketingCentrets oplevelse af Cirque

“Vores mantra når vi gør forretning er, at gensidig tillid kommer før alt andet” siger Torben Larsen, administrerende direktør i TelemarketingCentret om valget af Cirque som leverandør.

TelemarketingCentret er en af Danmarks førende specialister inden for mødebooking og callcenter-løsninger og har, qua virksomhedens natur, nogle meget specifikke behov for teleinfrastruktur og kald-routning. For at virksomheden kan opretholde sin status som topprofessionel leverandør er det afgørende, at opkald bliver håndteret/omstillet/viderestillet rigtigt - hver gang.

"Vi plejede at have tre forskellige leverandører: en til telefoni, en til fiber bredbånd og en til teknikken. Det var noget af en udfordring"

— Torben Larsen, adm. direktør, TelemarketingCentret

TelemarketingCentret

TelemarketingCentret

Specialist inden for mødebooking i Danmark, Norge & Sverige

Beliggenhed: Horsens, Danmark
Løsning: Unified Communications-løsning med intelligent kald-routning, ringegrupper og recording.

”Vi plejede at have tre forskellige leverandører: en til telefoni, en til fiber bredbånd og en til teknikken. Det var noget af en udfordring når der var et udfald på forbindelsen. Vi var tit i tvivl om, hvem vi skulle kontakte omkring udfordringerne” siger Torben Larsen og tilføjer med et skævt smil: ”Og så var det som om fejlen altid lå et andet sted end dem vi ringede til. Så blev man sendt rundt fra sted til sted”.

Selvom udfaldene ikke var af meget hyppig frekvens var de dyre: ”Telefoni og kommunikation er vigtigt for alle forretninger, men for os er det helt vitalt. Telefonien er jo vores produktionsapparat, så vi står helt stille uden en fungerende forbindelse. Og det er dyrt. ” uddyber Torben Larsen om vigtigheden af en høj oppetid på forbindelsen.

Med leverandøren som kunde

Cirque har været kunde hos TelemarketingCentret i et par år og har på den måde gjort sit indtryk ikke som leverandør, men som kunde: ”Vi har hele tiden haft et meget behageligt samarbejde med Cirque, så da vi først besluttede os for, at vi skulle have en ny leverandør var det oplagt at tage fat i dem. Der var allerede etableret en solid, gensidig tillid”.

”Nu har vi én leverandør og ét kontaktpunkt – og vi har en bedre oppetid på vores forbindelser end før”

— Torben Larsen, adm. direktør, TelemarketingCentret

Derover skulle løsningen selvfølgelig også være skræddersyet til TelemarketingCentrets behov. Virksomheden ville have én totalleverandør til alle behov: ”Nu har vi én leverandør og ét kontaktpunkt – og vi har en bedre oppetid på vores forbindelser end før” siger Torben Larsen og uddyber ”Og så har det overrasket os positivt, at lydkvaliteten på den her cloud-løsning faktisk er bedre end vores gamle telefonforbindelse. Vi havde fået lovning på, at den ville være ligeså god, men den er faktisk bedre. ”

Derudover er TelemarketingCentret også glade for Cirques recording-løsning, der hjælper virksomheden med at blive bedre til det det hele handler om, nemlig dialogen med kunderne. ”Vi bruger optagelserne til at træne vores færdigheder og blive endnu skarpere. Det sætter vores medarbejdere stor pris på, for det er virkelig noget der hjælper dem til at blive dygtigere. ” afslutter Torben Larsen.

Book en demo

Tilmeld dig Cirques
     nyhedsbrev

Bliv en del af de
første der modtager
vigtige produktnyheder
og informationer fra Cirque.