Team Tankers oplevelse af Cirque

”Har vi en udfordring bliver den løst prompte, når vi henvender os. Det er utroligt lettende for mig” forklarer Julia Filipsen fra Team Tankers International om det løbende samarbejde med Cirque.

Team Tankers International, der transporterer flydende kemikalier og lignende produkter på tværs af verdenshavene, flyttede i 2013 til nye kontorlokaler, hvilket har betydet, at virksomhedens danske kontor ikke længere har en lokal reception: ”I den administrative gruppe begyndte vi at modtage mange opkald. Vi havde behov for at få etableret en systematisk distribuering af de opkald vi modtog, ellers ville vi ikke bestille andet end at omstille” lyder det halvt i spøg, halvt alvorligt fra Julia Filipsen.

"Vi opnår nogle betydelige besparelser på internationale opkald."

— Henrik Borch, Team Tankers International

Team Tankers International

Team Tankers

Team Tankers International er specialist inden for transport af flydende kemikalier og relaterede produkter. Virksomhedens flåde transporterer varer på tværs af verdenshavene til mange forskellige destinationer.

Beliggenhed: Kontorer i Danmark, Norge, USA, Singapore og Spanien.
Medarbejdere: 80 pers.
Flåde: 45 fartøjer

Efter nøje overvejelser valgte kemikaliespecialisten en Business One løsning, fordi den giver virksomheden en velkomstfunktion med indbyggede ringegrupper og muligheden for nem viderestilling - Det man i fagkredse kalder for IVR.

”Medarbejderne har fået det de havde brug for. De havde nogle klare forventninger da vi skiftede og de er heldigvis blevet indfriet” fortæller virksomhedens IT Manager Henrik Borch og fortsætter: ”Fra et økonomisk perspektiv har det også været rigtig vigtigt, at vi opnår nogle betydelige besparelser på internationale opkald. Vi har en del tung trafik til både Asien, USA og satellittelefoner på åbent hav. Men vi sparer meget med en fast, lav, månedlig IP-takst”.

3, 2, 1…

Det der har gjort størst indtryk hos Team Tankers International, er dog stadig den service man har oplevet siden løsningen blev igangsat i september 2014. ”Vi havde to Cirque-medarbejdere siddende hos os hele dagen de to første dage. Vi havde regnet med at de bare ville komme, sætte løsningen op og så smutte igen” forklarer Henrik Borch og fortsætter: ”Men de blev og det var vigtigt, for det betød at vi havde mulighed for at justere på nogle tekniske indstillinger med det samme. Indstillinger som betyder meget for vores samarbejde og kommunikation med USA og Asien”.

"Cirque er gode til at forklare, lytte og oversætte fra IT-sprog til hverdagssprog"

— Julia Filipsen, Team Tankers International

Julia Filipsen tilføjer: ”For de af os der ikke er så tekniske, har det været enormt rart, at vores kontaktpersoner i Cirque er gode til at forklare, lytte og oversætte fra IT-sprog til hverdagssprog. De har en meget anerkendende måde at kommunikere på”. Hun afslutter med at pointere, at løsningen giver en oplevelse af, at have meget bedre kontrol med sin telefoni: ”Det er rart selv at kunne oprette og ændre numre via selvbetjeningen. Derudover kan vi hente rapporter i Excel-format, så vi hele tiden har mulighed for at få overblik over omkostningerne”.

Book en demo

Tilmeld dig Cirques
     nyhedsbrev

Bliv en del af de
første der modtager
vigtige produktnyheder
og informationer fra Cirque.