Som kunde hos Cirque

Vores holdning til service

Som kunde hos Cirque kan du regne med at tingene sker

Når vi arbejder har vi altid stetoskopet hængende om halsen - og ikke liggende i skuffen. For man ved aldrig hvornår der bliver behov for at der lyttes og handles prompte. Derfor kan du regne med at tingene sker og at du og dine kollegaer altid har netop den kombination af services, som I har behov for. Samtidig har vi gjort det enkelt for jer at handle hos os. Det vil sige, at I får én løsning, én fast account manager og én samlet faktura per måned.

Den rette investering

Hos Cirque er din virksomhed i gode hænder - lige fra første møde til efter implementeringen. Vi finder den skræddersyede løsning der dækker jeres behov, følger implementeringen til dørs og sikrer os, at alt er som det skal være efterfølgende. Det gør vi blandt andet ved at afholde træningssessioner der sikrer, at I er helt klar til lige præcis den løsning I har valgt.  Derudover har vi lavet en omfattende supportportal med tekst- og videovejledninger til vores løsninger.

Men tag ikke vores ord for det - nedenfor ser du vores nuværende kundetilfredshedsscore opdateret automatisk direkte fra supportportalen:

En fremtidssikret løsning

Hvis vi skal beskrive os selv (og det skal man på sin hjemmeside) vil vi mene, at Cirque er en agil og personlig organisation der leverer nærværende kvalitetsløsninger. Vores evne til at integrere og skabe synergi på tværs af systemer gør os til det foretrukne valg inden for cloud-baserede Unified Communications-løsninger.

Ring til os eller book en demo for at høre mere om, hvordan vi kan optimere kommunikationen i jeres virksomhed.

Book en demo
+45 77 33 71 71

Book en demo