Slide background

Det sætter vores kunder pris på

Hvad er det vigtigste vi kan som virksomhed? Det har vi selvfølgelig nogle klare holdninger til, men vi tænker også, at du hellere vil høre det fra vores kunder. Derfor har vi analyseret på resultaterne af vores seneste kundetilfredshedsundersøgelse og kogt det hele ned til 7 spiselige punkter der nemt og kort forklarer, hvad det er vores kunder sætter pris på. Bon appetit!


Vi har viet Cloud-baseret Skype for Business og telefoni
1. Vi har viet Cloud-baseret Skype for Business og telefoni

..og det er et utrolig lykkeligt ægteskab. Der er andre der kan levere Skype for Business – som en on-premise installation med lokale servere og det hele. Det er både dyrt, kompliceret og som regel forholdsvis besværligt. Med mindre du opererer med et fyrsteligt IT-budget, giver det formentlig ikke mening.

Der er også andre der kan levere cloud-baseret Skype for Business – men de er ikke teleselskaber. Det vil sige at du skal danse tango med to leverandører, som leverer hver sin halvdel af en løsning, hvis fornemmeste egenskab er dens evne til at integrere og samle de kommunikationsplatforme din virksomhed har brug for. Med Cirque får du én leverandør der kender alle aspekterne af din løsning. Det ved vi, at vores kunder sætter ganske stor pris på.

Cirque markedsposition
Vores løsninger er skalérbare
2. Vores løsninger er skalérbare

Du ved at du har brug for (fx) 500 licenser i dag (Windows, SQL, Lync/Skype for Business etc.), men ved du hvor mange du har brug for om 2 år? Modsat mange andre binder vi ikke vores kunder til et fast antal licenser i kontraktperioden. Som Cirque-kunde kan du løbende justere op eller ned afhængigt af, hvordan jeres behov udvikler sig. Vores erfaring er, at den agilitet fungerer rigtig godt for begge parter.


Vores app kan lidt mere
3. Vores app kan lidt mere

Vores dygtige udviklere har udviklet OneApp: Et nemt og smart værktøj der giver dig telefoni, kalender, adressebog, voicemail og presence samlet ét sted. Det er også her du kan vælge om du vil ringe fra dit fastnet- eller dit mobilnummer og hvornår det ene og det andet nummer er aktivt. Nå ja, så kan appen (såfremt de har givet lov, naturligvis) vise dig dine kollegaers kalendere og synkronisere løbende mens I er på farten. Det er der ingen andre der kan.


Vi kan levere OneNumber til mobilnumre
4. Vi kan levere OneNumber til mobilnumre

OneNumber er et dejligt koncept. Det gør det nemmere at planlægge, nemmere at kommunikere og nemmere at opnå en fornuftig work-life balance. Når du selv styrer hvilket nummer du ringe fra – uanset om du ringer fra mobilen, bordtelefonen eller din tablet – giver det et overblik og et overskud der kan mærkes på bundlinjen. Vi er desværre ikke ene om at kunne levere det klassiske OneNumber koncept, men vi er stadig de eneste der kan levere OneNumber Mobile – Det oplagte valg hvis du gerne vil bruge dit mobilnummer til alt, inklusiv cloud-baseret IP telefoni.


Vi har adgang til begge de store mastenetværk
5. Vi har Danmarks bedste netværk

Vi investerer løbende i udbygningen og optimeringen af vores mobilnetværk. Det betyder, at vi har Danmarks bedste og mest stabile mobilnetværk på både tale og data. Det anerkendte analyseinstitut P3 har testet vores mobilnetværk, og resultatet er: “Bedst i test” i hele Danmark. Ligeledes har Teknologisk Institut kåret vores mobilnetværk til Danmarks bedste og hurtigste mobilnetværk for 2. år i træk.


Vi kan levere mobile ringegrupper til Skype for Business
6. Vi kan levere mobile ringegrupper til Skype for Business

Hvad skal der ske når en medarbejder ikke tager telefonen? Mulighederne er mange og løsningerne ofte komplekse. Kan mobilnumre indgå i Skype for Business-ringegruppe? Det kunne de ikke, så vi var nødt til at opfinde det. Det har vi så gjort, for det frigør medarbejdere med vagtnumre, administrative medarbejdere, lagermedarbejdere og alle mulige andre fra deres faste plads og sørger for, at jeres kunder og kollegaer får fat i den rette medarbejder på det rigtige tidspunkt.


Vi kan levere Voicemail i Office 365 og Microsoft Exchange™
7. Vi kan levere Voicemail i Office 365 og Microsoft Exchange™

Med Cirques Skype for Business-løsning kan Voicemail leveres i Exchange™, hvilket giver dig mulighed for at få tilsendt dine telefonsvarerbeskeder som lydfiler der lander som mails i din indbakke. Det giver et visuelt overblik som gør det meget nemmere at holde styr på de telefonsvarerbeskeder der løbende tikker ind. Og ja, det er vi også de eneste der kan.


Hvis du stadig er interesseret i at tale med os efter at have læst denne omgang selvros er du mere end velkommen til at ringe til os på +45 77 33 71 71 eller sende en elektronisk postmeddelelse til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Alternativt kan du booke en demo, så ringer vi dig op.

Book en demo