Slide background

Derfor er

Det oplagte valg som telefoniløsning

Mange har allerede købt filosofien bag at anvende Lync/Skype for Business som telefoniplatform, men for en del andre er ideen stadig forholdsvis ukendt. Hvis du hører til sidstnævnte gruppe er denne top 7 til dig. Her besvarer vi de spørgsmål som folk ofte stiller, når vi introducerer dem for Skype for Business voice Enterprice. Til sammen giver svarene dig forhåbentlig en bedre forståelse af, hvorfor det er så smart at integrere sin telefoni med Office 365 og bruge Lync/Skype for Business som telefonløsning.


1. Er talekvaliteten i Skype for Business på niveau med almindelig telefoni?

Absolut. Cirque er, som et af de eneste teleselskaber i norden, SIP Trunk-kvalificeret til Lync 2013, hvilket giver os mulighed for at levere høj kvalitet på både fastnet- og mobilopkald. Derudover har vi mulighed for at tilbyde QoS (Quality-of-Service) på alle de forbindelser vi leverer, hvilket yderligere sikrer talekvaliteten. QoS sikrer at jeres opkald altid bliver prioriteret fremfor anden aktivitet på linien. Derudover er vi certificerede i forhold til både TLS og SRTP, hvilket sikrer den rigtige sikkerhed og kryptering på alle opkald.


2. Hvad er forskellen på Lync og Skype for Business?

Skype for Business er ganske enkelt navnet på den nyeste udgave af Lync. Man kan derfor roligt investere i Lync nu og overgå til Skype for Business på et senere, passende tidspunkt.


3. Hvad er forskellen på Skype og Skype for Business?

Skype kender du, så lad os i stedet forklare hvordan Skype for Business (S4B) adskiller sig. Skype for Business, som leveret af Cirque, er en komplet kommunikationsplatform. Det betyder at du har cloud-baseret IP-telefoni, videokald, chat, skærmdeling, kalendervisning, voicemail etc. samlet ét sted og tilgængeligt fra både laptop, tablet og mobiltelefon. Det hele er selvfølgelig fuldt integreret med Office 365.


4. Bliver det ikke dyrt at skifte udstyr?

Nej, for det kommer I så at sige ikke til. Alle Cirques løsninger er cloud-baserede og hostes på vores servere. At bruge Skype for Business som telefoniplatform betyder tværtom, at I kan skille jer af med det gamle PBX-anlæg - Vi har investeret i det udstyr I skal bruge.


5. Kan vi bruge Skype for Business som både fastnet- og mobilplatform?

Ja. Skype for Business kan anvendes til begge dele eller kun den ene (Mobil eller fastnet): Som det eneste teleselskab i Danmark kan Cirque nemlig tilbyde mobilt OneNumber. Det vil sige at du kan anvende samme telefonnummer uanset, om du ringer fra din mobil, fastnettelefon, desktop softphone eller tablet.


6. Kan vi forvente fuld kalenderintegration med Skype for Business som telefoniløsning?

Kalenderintegration er et vigtigt effektivitetsredskab og samtidig det rigtige udgangspunkt for work-life balance. Derfor leverer vi naturligvis fuld integration mellem Skype for Business og Microsoft Exchange. På den måde kan dine kollegaer se om du er i møde, væk fra computeren eller om du taler i telefon. Prikken over i’et er, at vi også kan levere kalenderintegration- og status til mobiltelefoner via Cirques OneApp – det er der ikke andre i Danmark der kan.


7. Kan Skype for Business fungere som del af et kontaktcenter?

Vælger man at anvende sin Skype for Business-løsning som telefonrør kan vi tilbyde kontaktcenterløsningen CC Touchpoint som tilkøb. CC Touchpoint hjælper jer med at samle telefoni, mail, chat og henvendelser på de sociale medier i én tragt, hvilket giver kortere ventetider, færre frustrationer og et meget nemmere overblik over status i kundeservice. CC Touchpoint er selvfølgelig skræddersyet til at gå i fuld integration med jeres Skype for Business-løsning.

Book en demo