CC Touchpoint Recording

”Recording er et optageværktøj der hjælper jer med at dokumentere og kvalitetssikre jeres arbejde hele vejen rundt”

CC Touchpoint Recording fra Cirque

CC Touchpoint er fuldt integrerbart med både Skype for Business Recording og Business One Recording.

Således kan I kan få hjælp til:

1) Dokumentation

Hvad er aftalt og bestilt? Hvor mange blev bestilt, hvilken størrelse og farve? Blev der aftalt noget specielt omkring pris og levering?

2) Tryghed og sikkerhed

Hvem ringede, hvordan præsenterede han sig, hvad sagde han, hvilket nummer blev der ringet fra, hvornår blev der ringet?

3) Træning af medarbejdere

Optagelse af samtale til brug for efterfølgende træning og coaching af medarbejdere

4) Kvalitetssikring

Stikprøver: "Gør vi som vi skal?" 

5) Kundeklager

Hvordan forløb samtalen, hvorfor reagerede kunden eller medarbejderen, som han gjorde?

6) Interviews og research

Interviewer kan koncentrere sig om samtale og spørgeteknik uden at skulle tage notater undervejs.

Recording er kun gældende ved PSTN-opkald (ikke peer-to-peer)

Hvad siger lovgivningen? Hvornår er det tilladt at optage samtaler, og hvad skal du være opmærksom på? Læs mere her.

Book en demo