Med CC Touchpoint kan du kortlægge, se tendenser og forstå problemer. Du kan skabe præcise prognoser, og med 200 out-of-the-box-rapporter giver det dig et klart billede af dit kontaktcenters ydeevne.

Performance er alt i dag – så det er altafgørende at forstå, hvad der kan forbedres, hvis du ønsker at forblive konkurrencedygtig.

Letforståelige rapporter lader dig se, hvad dit kontaktcenter gør rigtigt, og hvad der kunne gøres bedre. Lige så vigtige er de rapporter, der viser, hvordan dine mest værdifulde aktiver – dine medarbejdere – klarer sig. Disse rapporter kan indeholde statistikker i realtid, såsom overholdelse og belægning, eller være historiske rapporter, der sammenligner agenternes ydeevne, eller uddyber hver agents aktiviteter. Du kan arbejde ud fra, hvem der har brug for ekstra træning, hvem der fortjener ros, og se, om dit team har effektive arbejdsvaner.

Du kan forecaste efterspørgsel og synliggøre omkostninger med standardrapporter. Du kan allokere ressourcer, så det i travle perioder ikke resulterer i frustrerende lange ventetider for dine kunder. Du kan også se, hvornår agenter forventes at være til rådighed til at udføre andre opgaver, såsom opkalds-kampagner, så du får bedst muligt udbytte af dine medarbejderes tid.

CC Touchpoint Rapporter fra Cirque

Book en demo