CC Lite Funktioner
Mere avanceret end S4B response groups, enklere og mindre omfattende end Touchpoint. 

CC Lite er et kontaktcenter der er skræddersyet til små- og mellemstore virksomheder, som har valgt cloud-vejen og Skype for Business. I får en lang række af de fordele der giver oplevelsen af et komplet kontaktcenter i en enkel, skalérbar løsning. Således er CC Lite en løsning der lægger sig mellem den fuldente, omni-channel model (CC Touchpoint) og det begrænsede Response Groups-system, som er standard i Microsofts basisudgave af Skype for Business. De afgørende forskelle mellem CC Lite og S4B response groups er, at CC Lite:

  Understøtter samtidig ringning til f.eks. mobil (sat i S4B-klient)
CC Lite supporterer samtidig ringning – det gør S4B response groups ikke

  Understøtter Wallboard (Tilkøb)
Wallboard kan tilkøbes CC Lite – det kan S4B response groups ikke

  Kald kan blive besvaret af enhver enhed, herunder ren mobil (ingen krav om S4B-klient)
CC Lite understøtter frit valg af enhed – det gør S4B response groups ikke

  Indsigt gennem statistik/rapporter
CC Lite giver statistik for følgende: ”received calls, abandoned calls, recalls, handling time, queue time, answering time for queues and agents” – Ingen indbygget statistik i S4B response groups.

Book en demo