Giv kunderne mulighed for Callback, så de ikke behøver at vente i køen!

Før i tiden havde kunder ingen anden mulighed end at vente på at komme igennem køen til en agent.

Ulemperne ved dette er indlysende: Den, der ringer, bliver frustreret og lægger på, og opkald bliver tabt. Med Callback vil dine kunder aldrig igen blive tvunget til at vente i kø i lang tid, og dermed risikerer du ikke, at der lægges på i frustration.

Callback tilbyder kunden at indtaste sit telefonnummer, efterlade en besked (hvem kunden er, og hvad formålet med opkaldet er), og lægge på. Callback behandles fuldstændigt som om, kunden stadig er i køen. Agenter kan se det samlede antal opkald, der venter, samt det samlede antal Noteringer i køen. Ligeledes kan man vælge at ringe retur til kunden på tidspunkter hvor belastning af kontaktcenter er mindre. Callback er fleksibel og kan aktiveres ved kø eller ved forudbestemte belastninger.

CC Touchpoint Callback fra Cirque

Book en demo