CC Touchpoint

VOICE

E-MAIL

CHAT

SMS

SOCIAL

Kunne kundeservice ikke være mere ligetil? Telefon, mail, chat, sociale medier - det vrimler med kommunikationsplatforme. Vi har samlet og integreret det hele i én overskuelig løsning som vi kalder Contact Center Touchpoint.

Uanset om dine kunder har spørgsmål, ros, ris eller bare gerne vil komme med lidt konstruktiv feedback, giver Contact Center Touchpoint (CC Touchpoint) dig muligheden for at møde dem i øjenhøjde. Løsningens overskuelige design er med til at give kortere ventetid, færre frustrationer og vil med sikkerhed reducere jeres omkostninger for kundeservice. CC Touchpoint er den nemme og naturlige overbygning til Business One™ og Skype for Business.

CC Touchpoint - én samlet og integreret løsning fra Cirque

CC Touchpoint er et multi-channel, cloud-baseret kontaktcenter, hvor der kun betales for de aktive agenter og funktioner. Den giver jer mulighed for nemt og hurtigt at etablere et professionelt kontaktcenter, som forbinder jer med jeres kunder via de kommunikationskanaler de foretrækker – hvor som helst og når som helst.

Uanset om I har en simpel telefonsupport, en HelpDesk-afdeling eller et avanceret multi-channel kontaktcenter kan I integrere jeres CRM-, ERP- og HelpDesk-systemer, så det hele styres i kontaktcenteret. Denne integration gør kundedata omgående tilgængelig for agenten/supporteren og giver således en hurtigere, skarpere og, ja undskyld os, bedre sagsbehandling.

Book en demo