Som Business One™ kunde kan du vælge mellem fire forskellige abonnementstyper til dine medarbejdere.

Business One™ IP

IP Basis og IP Pro-abonnementerne er til de medarbejdere som har deres faste arbejdsgang ved skrivebordet. De passer f.eks til administrative medarbejdere (bogholdere, kundeservice, receptionister, ordrebehandlere, mm.) som har brug for en bordtelefonsløsning eller en softphone, men samtidig har behov for en række Unified Communications services og funktioner.

Business One™ Mobil

Mobil Basis og Mobil Pro-abonnementerne er til de medarbejdere som ofte er på farten og har brug for at have alle muligheder med sig, hvor end de er. Dette inkluderer den unikke OneNumber-funktion og Cirques OneApp: Et enkelt værktøj som giver dig det overblik du har brug for uanset, hvor du befinder dig. I skal ikke bruge andet end jeres nuværende mobiltelefoner og jeres internetforbindelse - vi har taget investeringen i det dyre udstyr for jer.

I tabellen nedenfor kan du læse hvad de forskellige abonnementstyper giver mulighed for.

Skift tab for at læse mere om de forskellige features i Business One.

  • BusinessOne
  • OneNumber
  • OnePresence
  • OneVoicemail
OneNumber

Med Business One™ fra Cirque får du den unikke OneNumber policy, som gør op med den gammeldags opfattelse af, at bordtelefoner og mobiltelefoner ikke kan integreres.

OneNumber betyder, at du kan nåes på ét telefonnummer uanset om du er på kontoret eller ej. Opkald til dit OneNumber kan besvares uanset hvor du er, og du kan ringe ud fra OneNumber fra begge mobil og bordterminaler.

OneNumber - forskellen mellem privat og erhverv

Alle eksisterende mobil & fastnet numre vil stadig virke, så kunder der ringer på en kollegas (gamle) mobilnummer, vil naturligvis stadig kunne komme i kontakt med personen. Mobilnumrene beholdes, men benyttes fremover kun til privat brug. En ren mobil bruger viser altid sit arbejdsnummer (OneNumber) fra mobiltelefonen, men kan altså stadig til-ringes på mobil og fastnet nummeret.

OnePresence

Business One™ IP Pro og Mobil Pro indeholder OnePresence: En feature som giver dig komplet overblik over dine kollegaer og en nem håndtering af viderestillinging og status. "Presence" betyder tilstedeværelse og værktøjet bruges netop til at se om  dine kollegaer er tilstede og tilgængelige, hvilke viderestillinger som er aktive og samt eventuelle mødeaktiviteter (kræver Business One™ Exchange integration).

  Gennem webklienten i Business One™ kan du foretage viderestillinger og på den måde sende dine opkald i telefonsvarer, til receptionen eller til en kollega.

  Du får telefonstatus på alle kollegaer - både på mobiler og bordtelefoner, så du har det fulde overblik over alle kollegaers aktiviteter og status på deres viderestillinger.

  Du kan sende beskeder til kollegaerne pr. e-mail og SMS.

  Du får status på beskeder – både telefonsvarerbeskeder og kollegaers skriftlige beskeder til dig.

  Du får telefonbog med egne og delte kontakter.

  Du får opkaldshistorik, både ind-, udgående og tabte opkald med opslag i ekstern nummerdatabase.

  Hvis du har bordtelefon og Internet Explorer kan du derudover benytte "Click-2-call" funktionalitet fra applikationer i Windows.

Du kan logge ind på www.businessone.dk/web ved at klikke her.

OneVoicemail

OneVoicemail er din personlige telefonsvarer i Business One™ Pro som sikrer at opkald på dit OneNumber bliver besvaret ordentligt - og ikke blot ender i en mobilsvarer eller ringer ud.

Men OneVoicemail er mere end den sædvanlige telefonsvarer-tjeneste, som man kender fra f.eks. mobilsvar. OneVoicemail håndterer dine viderestillinger med en automatisk talegengivelse af dit fravær med fx besked om, hvornår du forventes tilbage. Derudover kan du i OneVoicemail give mulighed for to-sproglig præsentation (velkomsthilsen på fx dansk og engelsk) samt sørge for at den person der ringer har mulighed for at blive viderestillet direkte fra din telefonsvarer til en kollega, som måske kan afhjælpe dennes forespørgsel.

OneVoicemail er naturligvis integreret i OnePresence webklienten, som muliggør, at du kan aflytte, slette, gemme, videresende telefonbeskederne samt indstille kollega-gruppe og sprog i webklienten.

Med OneVoicemail får du:

  Telefonsvarer med mulighed for automatisk omstilling til reception/kollega

  Dynamisk telefonsvarer med to-sproglig professionel talesyntese heriblandt dansk

  Talegengivelse af din status og evt. aktiviteter i din kalender (kræver Exchange statusintegration)

  Tast selv menu (sæt status igennem din telefonsvarer, webklient og/eller bordtelefonen)

Book en demo